Reiduns Renhold ble etablert i 1992 av Reidun Andreassen, og med en ansatt servicemedarbeider startet vi vår første kontrakt på renhold.
Vi har på disse årene opparbeidet en betydelig og verdifull kompetanse. Selskapet ble omgjort til AS i 2004.
I løpet av 2013 og 2014 har vi ekspandert med å overta 2 konkurrerende firmaer som har gitt oss et bedre økonomisk ståsted og økt faglig styrke. Vi står nå rustet til å utføre alle typer oppdrag vi måtte få. Bedriften har nå tilsammen 41 ansatte og det faglige nivået i bedriften er meget høyt.
Vi betjener alt fra små til store kunder. Vår organisasjon takler de største oppdrag med meget store og krevende arealer.
Gaselle-bedrift 2 år på rad
“Gaselle – En rasktvoksende lønnsom og spretten norsk bedrift”
Ledelsens verdifulle sluttprodukt
En bedrift som tar jobben på alvor, og setter sin ære i å utføre ethvert oppdrag på en profesjonell måte.
Reiduns renhold AS vant gasellekåringen i 2017 etter å ha blitt en av Norges fremragende vekstbedrifter. Gasellebedrift-2017. Dette er vi svært stolte av å ha fått til, og reisen ender ikke her. Med sklisikre ambisjoner setter vi hvert år høye mål for interne og eksterne arbeidere i bedriften. Hvilket har sikret bedriften et godt omdømme og fornøyde kunder. Vår visjon er å gi bedre fremtid til våre kunder og ansatte ved å skape trivsel og miljø for våre omgivelser.
Bevis på kredittverdigheten i Reiduns Renhold
Vi er også stolte av å ha blitt tildelt en av de høyeste ratene på kreditt-score i experian. (Se bilde). Experian vektlegger selskapets betalingsevne, og kalkulerer graden av risiko i forhold til å gi kreditt. De sjekker samtidig sannsynligheten for kundefrafall og profittøkning/nedgang i bedriften. Klikker du på lenken nedenfor så ser du en oversikt av de risikoklassene Experians scoringsmodell (Commercial Delphi) opererer med i en slik setting. Kredittverdighetstabell –> Nest høyeste score–>
Omdømmeverdier
- Kvalitet
- Service
- Seriøsitet
Grunnverdier
Vi ønsker at alle ansatte i selskapet skal ha et bevisst forhold til følgende grunnverdier:
- Pålitelighet
- Ansvarlighet
- Trygghet
- Rettferdighet
Styringsverdier
- Stå for service og kvalitet
- Tilby de løsningene kundene vil ha
- Fokusere på kontinuerlige forbedringsprosesser samt medarbeider- og kundetilfredshet.